Авто з аукціонів Європи

Підбір авто з аукціонів Європи

Послуга «Підбір на аукціонах Європи» найкраще підійде тим людям, які шукають свіже, ціле авто з чесним пробігом не за всі гроші світу, цінують свій час та з азартом ставляться до невеличкого розумного ризику!

Ми організуємо весь процес “під ключ”!

Тобто від моменту пошуку і підбору до розмитнення, детейлінгу та постановки на облік в Україні. Ви отримаєте автомобіль повністю готовий до щасливого користування!

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПРОЦЕС ПОКУПКИ АВТО

1

КОНСУЛЬТАЦІЯ ТА ПІДБІР АВТОПідбираємо авто під Ваші критерії або пропонуємо варіанти під Ваш бюджет. Пропонуємо оптимальні пропозиції. Шукаємо до тих пір, поки вони не будуть відповідати Вашим побажанням!

ПЕРЕВІРКА АВТОМОБІЛЯПеред покупкою кожне авто детально перевіряємо в кілька етапів: оцінюємо історію сервісного обслуговування від офіційного дилера, по базах перевіряємо історію страхових випадків. При позитивному результаті організовуємо викуп авто з аукціонів.

2

ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА АВТОМаксимально торгуємось. Весь торг на користь клієнта!
Можлива різна форма оплати, підлаштовуємо процес вигідніше клієнтам! Замість Вас займаємось поверненням ПДВ.
Маємо власні автовози, тому доставляємо Ваше авто в максимально короткі терміни!
За доставку, замитнення, розмитнення, сертифікацію ми закладаємо свої кошти замість вас.

3
4

РОЗМИТНЕННЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯВартість розмитнення прораховуємо на перед ще перед оглядом.
Співпрацюємо з кращими митними брокерами, які виконують свою роботу чітко і оперативно. Процес розмитнення зазвичай триває 1 день.
Для Вас також організуємо сертифікацію автомобіля!

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИПри необхідності організуємо будь-які додаткові роботи по автомобілю: детейлінг, сервісне обслуговування, огляд на СТО та інші Ваші забаганки.😉
Можлива послуга першої реєстрації в Україні.

5

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГУ

Особливості купівлі автомобілів з аукціонів:

  • Відкрита історія технічного обслуговування кожного автомобіля.
  • Технічні діагностику представлених на аукціоні автомобілів здійснюють незалежні сервіси (DEKRA, SGS)
  • В інформації про авто є фотографії всіх видимих пошкоджень, часто заміри товщини лакофарбового покриття та на деяких аукціонах відео роботи мотору.
  • Поетапна оплата – Ви не одразу оплачуєте вартість автомобіля, а тільки його вартість в Європі. Решту потрібно оплатити тільки після отримання автомобіля в Україні з повним пакетом документів.
  • Зазвичай, на аукціонах вдається вихватити автомобілі з невеликим пробігом і приємною ціною – головна перевага купівлі майбутнього авто на аукціоні!

* Аукціонів в Європі є багато. Ми зареєстровані на більшості з них. Вживу оглянути перед грою авто з аукціону не можливо, хто б Вам що не розказував. Нікому. Всі користуються інформацією з сайтів та власним досвідом. Одні аукціони якісніше і повніше показують інформацію, інші гірше. По досвіду 10 років роботи вже знаємо що потрібно очікувати від кожного, на що звертати увагу. Плюс ми робимо додаткові перевірки кожного авто по двох базах перед грою на аукціоні!!

*Авто купується на аукціонах в форматі «так як є». Тобто гарантувати, що авто не матиме прихованих дефектів ми не можемо. І ніхто не може! В цьому і полягає той розумний ризик. Ми з вами оцінюємо стан/пробіг у відношенні до ціни!

З практики – 9 з 10 автомобілів приїзджають точно так, як вказано на аукціоні. Інші 10% траплялись з незначними нюансами (наприклад, перефарбована якась деталь). Автомобілів після ДТП (якщо цього не було вказано на аукціоні) – не траплялось!

Перевагою роботи з нами є те, що ми маємо можливість купити для вас автомобіль не тільки на аукціонах, а і вживу! Тобто ми шукаємо, підбираємо варіанти і там, і там. Оцінюємо всі за і проти та купуємо в результаті де вигідніше клієнтам!

Детальніше про підбір вживу ТУТ

При підборі з аукціонів ми теж організуємо весь процес «під ключ»! Тобто від моменту пошуку і підбору до розмитнення, детейлінгу та постановки на облік в Україні. Ви отримаєте автомобіль повністю готовий до щасливого користування!

На кожному етапі роботи інформуємо вас, погоджуємо кожен крок. А також наперед прораховуємо всі витрати. Замовник завжди в курсі всього процесу та бачить на що і скільки витрачається коштів. Працюємо прозоро, з огляду на те як краще і вигідніше клієнту. Тому, багато років маємо чудових клієнтів, які звертаються по рекомендаціях попередніх замовників!

ЩО ВХОДИТЬ

Консультація та допомога у виборі авто. Разом з вами визначимось які моделі авто, яких років найкраще підійдуть вам по всіх бажаних параметрах та наявному бюджету.

Пошук автомобіля на європейських аукціонах, який відповідає вимогам клієнта. Підбираємо варіанти автомобілів на європейських лізингових аукціонах. А також, як альтернативу можемо паралельно підбирати і пропонувати реальні варіанти авто, які оперативно можна оглянути вживу.

Перевірка сервісної і страхової історії автомобіля з ЄС. На кожне авто, яке плануємо грати на аукціонах беремо виписку з історії обслуговування від офіційного дилера та звіт по страхових випадках. Такі перевірки часто економлять кошти нашим клієнтам!

Оцінюємо стан авто по даних аукціону та на основі обох звітів. Визначаємо вигідну ставку, до якої це авто варто грати на аукціоні!

Безпосередня участь в аукціоні. Граємо автомобіль до наперед обумовленої з клієнтом ставки.

Організовуємо оплату автомобіля. ВАЖЛИВО! Оплату наші замовники роблять не на наші рахунки!!! А напряму на рахунки аукціону! Інвойс клієнт отримує САМЕ від аукціону, а не намальовані цифри!!!

Оформлюємо всі документи для повернення ПДВ (якщо є в ціні). Займаємось супроводом процесу до позитивного завершення!

Організація доставки автомобіля з Європи в Україну. Оформлюємо всі документи на дорогу. Здійснюємо замитнення авто в Європі, організовуємо правильне проходження кордону.

Організація розмитнення автомобіля в Україні. Вартість розмитнення прораховуємо наперед перед грою на аукціоні! Сам процес розмитнення зазвичай займає один робочий день.

Проходження сертифікації автомобіля. Без сертифікації не можливо поставити автомобіль на перший облік, тому це обов’язкова процедура. Організуємо її замість вас!

Реєстрація автомобіля в Україні. Можлива послуга першої реєстрації в Україні без вашої присутності. Потрібно оцінювати як буде вигідніше саме вам!

Організація додаткових робіт по автомобілю. Можемо зробити детейлінг авто, організувати огляд на СТО, дрібні ремонти і ТО та інші ваші забаганки! Організація всього процесу теж вже включена у вартість послуг!Передача готового автомобіля задоволеному клієнту! Наша основна мета – задоволений замовник! Стараємось максимально якісно працювати на кожному етапі, щоб в результаті досягти цієї мети!

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПРОЦЕС?

    1. Ви телефонуєте до нас або заповнюєте форму для підбору авто https://b24-u4i1or.bitrix24site.ua/choose_auto/ , де вказуєте бажані параметри автомобіля. Ми вам перетелефонуємо, обговоримо з вами для чого потрібне авто, чого хотілося б по комплектації та пробігу, визначимось із можливими марками та моделями та зорієнтуємо вас по потрібному бюджету.
    2. Якщо за результатами консультації ваші побажання та бюджет співпадають – приступаємо до роботи. Комунікацію ведемо в групі Viber, куди прописуємо всю інформацію. Туди скидаємо варіанти автомобілів, які ми пропонуємо на аукціонах. В групі працює ваш особистий менеджер, який повністю веде замовлення аж до передачі готового авто, Віталій Автоскаут, який конролює процес та оцінює варіанти авто. На кожному етапі підключаємо відповідальних людей.
    3. Ми підбираємо найбільш цікаві варіанти з аукціонів, прораховуємо вигідну ставку, надаємо свої рекомендації на що краще звернути увагу. Оскільки всі аукціони закриті для фізичних осіб, клієнтам скидаємо інформацію у вигляді скріншотів з сайту та pdf-файлів. ВАЖЛИВО!!! Скидаємо повну інформацію без будь-якого приховування!
    4. На початку співпраці ми можемо підібрати для вас варіанти автомобілів БЕЗКОШТОВНО, щоб показати на прикладах яке саме авто можливо привезти під ваш бюджет.
    5. Якщо переходимо до повноцінної, серйозної роботи – оформлюємо договір та беремо завдаток за автомобіль в розмірі 1000 євро. Кошти можете привезти готівкою в наш офіс в м. Луцьк, вул. Дубнівська 16, або скинути в гривні на наш рахунок по комерційному курсу купівлі євро. В договорі прописуємо всі етапи роботи та характеристики і бюджет бажаного автомобіля. Договір можна оформити в нас в офісі або дистанційно (відправляємо підписані, пропечатані договори новою поштою або підписуємо через електронний сервіс).
    6. ВАЖЛИВО! Паралельно підбираємо і варіанти автомобілів, які можемо оперативно оглянути вживу. Щоб клієнти бачили ситуацію на ринку і мали альтернативу!
    7. По VIN коду автомобіля прораховуємо наперед вартість розмитнення.
    8. За бажанням клієнта можемо перевірити автомобіль по двох базах. Перше – по сервісній історії від офіційного дилера. Як обслуговувалось, з якими інтервалами і на якому пробізі, чи були ремонти, які і на яку суму. (Ціна звіту 200 грн.) Друге – по історії страхових випадків чи потрапляло авто в ДТП, скільки мало власників і т.д. Адже не завжди ремонти здійснюються на офіційному сервісі… За результатами оцінюємо стан і приймаємо рішення. (Ціна звіту 300 грн)
    9. Після Вашого погодження беремо безпосередню участь в торгах до обумовленої з ставки.
    10. Після нашого виграшу займаємось оформленням всіх документів, надсилаємо клієнтам інвойси на оплату.
    11. До війни працювали таким чином: дилер виставляв рахунок на ім’я майбутнього власника, ми відправляли рахунок клієнту, клієнт йшов в банк та перераховував кошти напряму на рахунок дилера в Європі за допомогою SWIFT-переказу… На даний час SWIFT-перекази з України не можливі, заблоковані з першого дня війни. Тому зараз допомогаємо вам з оплатами, організовуємо весь процес. Викуп авто проводиться в ЄВРО та складається із ВАРТОСТІ авто, послуг аукціону, доставки до логістичного центру аукціону + 2% (банківські і операційні комісії) Ця сума передається нам у повному обсязі.
    12. Після зарахування коштів на рахунок аукціону, автомобіль доставляється аукціоном до логістичного центру. Вже звідти ми займаємося доставкою автомобіля в Луцьк. Вартість доставки залежить від місцезнаходження і розмірів автомобіля. Прораховуємо наперед. Тривалість доставки – 7-14 днів після приїзду авто на логістичний центр.
    13. Робимо замитнення автомобіля в Європі. Виставляємо ПДГ на кордон. Організовуємо розмитнення на внутрішній митниці за один день!
    14. Організовуємо сертифікацію вашого автомобіля за один день!
    15. За доставку, замитнення, розмитнення, сертифікацію ми закладаємо свої кошти замість вас. Тому цей процес для вас проходить не помітно) Ми повідомимо вас як автомобіль вже приїде в Україну, буде розмитнений та сертифікований, а це ми організовуємо зазвичай в день доставки!
    16. Далі ми займаємось підготовкою до видачі авто новому власнику. Відповідальний працівник телефонує до вас, ви ще раз обговорюєте всі деталі і нюанси по автомобілю. За домовленістю з вами можемо обслужити авто, зробити детейлінг, продіагностувати на СТО і т.д. По цінах робіт, звичайно, зорієнтуємо наперед.
    17. ВАЖЛИВО! Ми не маємо власного СТО чи детейлінгу. Тому користуємось послугами людей, які за багато років заслужили довіру. Але! Ви маєте розуміти, що ми займаємось організацією процесу! Контролюємо, щоб цей процес пройшов максимально якісно. Але повну відповідальність за роботи несуть виконавці, а оплачуєте ви по факту під час забору авто.
    18. Передаємо вам готовий автомобіль з пакетом всіх необхідних документів для першого обліку! Або можемо поставити авто на перший облік в Луцьку. Зараз номерні знаки видаються тієї області, де автомобіль ставиться на облік. Тобто, якщо ми ставимо на облік, то номери будуть Волинської області. Це можемо організувати навіть без вашої присутності!
    19. Займаємось поверненням ПДВ (якщо воно було в ціні авто). Не залежно від способу повернення, займаємось супроводом процесу до позитивного завершення! Детальніше в наступному розділі.

    ВАРТІСТЬ ПОСЛУГИ ТА ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ

    1. Перші витрати, які з’являться в процесі роботи з нами – завдаток. Завдаток складає 1000 євро. Перерахувати його можна на наш рахунок або передати готівкою на офісі (м. Луцьк, вул. Дубнівська, 16).

    Зверніть увагу! Починаємо працювати з Вами без завдатку! Безкоштовно!

    Надаємо консультацію, допомагаємо визначитись з вибором марки, моделі, надаємо свої рекомендації, підбираємо реальні варіанти автомобілів, які підійдуть під ваші побажання і бюджет. Тобто ми зацікавлені в тому, щоб брати завдаток тільки в тих клієнтів, яким ми точно зможемо підібрати і привезти потрібне авто!

    Нам не цікавий завдаток сам по собі! Нам цікаво якісно надати вам послугу та отримати класні відгуки і ваші рекомендації наступним клієнтам!

    Тому! На будь-якому етапі роботи ми можемо повернути завдаток! Завдаток повертаємо за мінусом 10%, якщо ще не було здійснено оглядів автомобілів. Якщо були живі огляди завдаток повертаємо за мінусом 15% і витрат на огляд (про суму цих витрат повідомляємо вам наперед перед кожним оглядом). Звісно, якщо ми вже завдаткували ваше авто в Європі – завдаток не повертається!

    1. Вартість послуги “Авто з аукціонів Європи «під ключ»” залежить від вартості вашого автомобіля в Україні:

      на авто до 10 000 € – 500 €

      на авто до 15 000 € – 600 €

      на авто до 20 000 € – 700 €

     на авто до 30 000 € – 800 €

      на авто до 40000 € – 900 €

      на авто до 50000 €– 1000€

      на авто до 60000 €– 1100€

      на авто до 70000 €– 1200€ і т.д.

    Зверніть увагу! В ціну послуг включений один огляд автомобіля з усіма витратами, з якого купуємо авто! Якщо автомобіль з огляду НЕ купується, то ми беремо додаткову оплату на витрати (дорога, харчування, послуги підборщика). Про суму таких витрат, в разі якщо огляд виявиться невдалим, повідомляємо вам перед кожним оглядом наперед! В середньому це 50-100 євро, залежить від відстані авто до підборщиків. Якщо авто купується з першого огляду – всі витрати вже включені в послуги!

    1. По більшості авто беремо два види звітів: по сервісній та страховій історії. Вартість 300 грн + 300 грн за одне авто. Від цих звітів можна відмовитись, але часто вони допомагають відсіяти погані варіанти та зекономити кошти на живі огляди.
    2. Викуп авто проводиться в ЄВРО та складається із ВАРТОСТІ авто + 1 % від суми платежу при оплаті дилеру готівкою (оплачується доставка готівки в Європу) і 2% при оплаті безготівкою (доставка готівки в Європу + банківські та операційні комісії). Дані витрати присутні через неможливість під час війни відправити з України SWIFT-платіж. Якщо ви маєте можливість оплатити авто самостійно, цих витрат не буде. Можливий викуп через юридичну особу в Європі, вартість прораховуємо окремо.
    3. Вартість розмитнення прораховуємо наперед разом з брокерськими послугами. На кожне авто прораховується окремо по його техпаспорту. Нема середнього чи приблизного значення.
    4. Вартість доставки залежить від місцезнаходження, розмірів і ваги автомобіля та складає в середньому 800 євро з Німеччини і Швеції (на цей час). Прораховуємо наперед кожного разу на кожне конкретне авто.
    5. Замитнення автомобіля в Європі вартує в середньому 50 євро.
    6. Виставляємо ПДГ на кордон,  організовуємо повне розмитнення на внутрішній митниці. Комплекс з проплатами на кордоні коштує 250 євро.
    7. Сертифікація автомобіля вартує 2700 грн.
    8. Додаткові роботи по автомобілю в Україні оплачуєте по факту.
    9. При потребі ставимо на облік на нового власника. Можна це зробити по дорученню, без вашої особистої присутності. Послуга першої реєстрації в Україні без вашої присутності вартує 100 Є + оплата податку пенсійного фонду (3-5%, залежить від вартості авто в Німеччини) + послуги сервісного центру.

    В процесі роботи ви оплачуєте завдаток та повну вартість автомобіля в Європі. Інші витрати ми закладаємо замість вас. Розраховуємось повністю при передачі авто замовнику за мінусом завдатку та вартості авто.

    ПОВЕРНЕННЯ ПДВ

    Повернення ПДВ (т.з. штоєр). ПДВ – це різниця між ціною авто брутто і нетто. Автомобіль може не мати ПДВ, тоді буде продаватись тільки по ціні брутто. Якщо є ціна брутто і нетто, то різниця між ними і є ПДВ, яке можна повернути після виїзду автомобіля за межі Євросоюзу. Такі автомобілі найбільш вигідні для покупки в Україну.

    Можливі різні способи повернення ПДВ – готівкою, на рахунок клієнта, на наш рахунок.

    Якщо клієнти платять за авто повну вартість брутто та дилер погоджується повернути ПДВ в безготівковій формі – наші послуги по супроводу процесу безкоштовні!

    Можливий варіант коли ви купуєте авто відразу по меншій ціні нетто, ми закладаємо свої кошти за ПДВ замість вас (різниця між нетто і брутто). В такому разі вартість повернення ПДВ – 10% від суми ПДВ.

    Якщо дилер повертає ПДВ тільки готівкою – клієнт додатково оплачує транспортні витрати на дорогу до дилера.

    Тобто ми надаємо вам можливість вибору!) Не залежно від способу повернення, займаємось супроводом процесу до позитивного завершення!!!

    Залишились запитання

    Контакти

    Чекаємо на Вас за адресою:

    м.Луцьк, вул. Дубнівська 16

    e-mail: auto-scout@ukr.net

    Віталій

    +38 097 852 8558

    Ірина

    +38 098 678 7363

    Анатолій

    +38 068 360 9101

    Павло

    +38 068 797 9212